امروز _بابت بحث و قهر دیشب- پیام داده که:
غصه نخور، همه چی خوب میشه
جواب دادم که:
همه چی خوبه
همه چی تویی
تو خوبی
میخوامت لعنتی...
یک روز که دلم گرفته بود...
ما را در سایت یک روز که دلم گرفته بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 22 دی 1397 ساعت: 7:37