
قراره بریم کافه من لاته سفارش بدم xa0به عادت همیشگی... شما هم که xa0یه چیز نو...یه طعم جدید.. با چیزکیک... بعد چندتا شعر از ناظم حکمت ( یا به قول خودت ناظیم حکمت) بخونیم تا (باز به قول خودت) حالمون خوب شه... بعد من کادوت رو بدمُ تولدت رو تبریک بگم... همین قدر آروم و سربه زیر و عاشقانه... ... مرداد عزیزم، ماهِ گرم دوست داشتنی تو این روزای آخر که داری جمع میکنی بارُxa0بندیلت رو، مهربونیت رو بر من تموم کردی... ممنونتم خدا. ...
ادامه مطلب